2008年1月18日 星期五

關於同志的rumor

今早update這裡沒多久,就收到網友一刀先生的MSN msg。



一刀先生大概怕我太沉迷,於是憤然(我作的)向我「警告」,小武跟Gyllenhaal 都被傳喜愛男性,是同志也。雖然我心入面大受打擊,但仍然死撐應該係佢地太令仔又無緋聞又自閉先比人話喜歡同性o既。



一刀先生忽然殘酷地指出,金城應該係自閉。但.....



一刀先生:Gyllenhaal 比人影到佢同男性郊遊。


我:(!!!!!!!!!!)郊...郊遊?


一刀先生:無錯係郊遊....


我:.........但,唔係wor,佢都比人影到佢攬女夜蒲....可能,佢兩樣都得!


一刀先生:咁又真係有雙性戀o既。


我:(忍痛)我接受!(關我咩事呢?)




唉,真是何其沉重的打擊。


講開Jake Gyllenhaal,我也頗驚訝於一刀先生連他的花邊新聞和主演過的電影都如此熟悉。一刀先生果然是電影expert。一刀先生指,Jake Gyllenhaal是「明日之後」(Day After Tomorrow)為更多人所知曉的。而我,身為入場看過此電影的一位,竟然。完。全。無。印。象。佢有份做。於是我問一刀先生:


我:佢做咩角色呀?(我只係記得主腳係個老人lor好似)


一刀先生:係New York Library入面班人。


我:(!!!!!)我印象中果班人全部都面目模糊....(鬼記得咩?套戲我又唔覺好睇!)


一刀先生:出去打電話果個呢!


我:(...................空白................)無印象。


一刀先生:成身濕晒比條女搏懞果個wor!


我:(都係無印象,但我極大反應) 比女搏懞!(心入面勁想發生明日之後的劇情o係我身上。


一刀先生:係啦。


我:(極亢奮) 比著我係條女都搏佢懞啦!(佢咁型英帥令正!) 反正都就死lor唔搏仲等咩呀?


一刀先生:.....haha....咁又係wor......(相信是苦笑中)


我:...(腦海即時在picture我同Jake兩個人困o係。中。央。國。書。館。對,我的版本中沒有其他人wor,然後我對阿Jake......嘿嘿嘿嘿.....) (狂妄到o係公司笑o左出o黎)


我思想好dirty呀!咩事呢?



(*以上對話只係內容大意,我無留record呀!語氣都係我想像的。)(..................)




OKOK,我承認睇完段viedo我記得返,其實Jake都算係主角之一。而且,所謂搏佢懞果個女仔,原來都非常咁令,而且唔算係搏懞之餘,仲好romantic tim.....(Lum死人 x 200)

3 則留言:

ML 提到...

妳就好啦咁容易發到想發既夢見到想見既人,但關於腦海中既picture,我(更加唔關我事啦查實)劇烈反對有中央既出現。喂中央真係太醜怪,醜到簡直算係香港既dirty point(污點),無人會想喺最醜既地方做愛,包括Jake,包括編號233;再哀D講句,就算喺砵籣街後巷俾人非自願強迫性交,都無任何喺天后中央圖書館發生既交合黎得咁dirty。

ML 提到...

妳既然去我個BLOG留關於呢個POST既言,咁我唔可能唔回啦。但我要幾日時間,因為我覺得題目太有趣,FARC 大嚟寫緊一篇POST。

by the way 之前靜係見過妳寫信果D POST,原來有D咁精彩既其他野。

再 by the way,感動到死,又知道多一個人係覺得黃子華既棟篤笑係真正極品。喂我想問,JAN真係有親口講果話「唔係抄岳敏君,好似D人話我抄子華一樣,無呀」o架?如果係有無條link可以send 黎睇睇?thanks.

ML 提到...

留太多言有D唔好意思,但睇到呢單新聞真係好難唔諗起妳(個BLOG)。

http://hk.yahoo.com/s/13096
(明報) 01月 23日 星期三 08:25AM 斷背山男主角曼哈頓公寓暴斃

雖然唔關JAKE事,雖然我亦唔識得HEATH,但妳話嚇一跳係咪應該。