2008年1月28日 星期一

最愛演唱會

久不久都會上「快達票」的網頁(http://www.hkticketing.com/),留意最近有甚麼演唱會。




很興幸這幾年以來,不知是否多得遠到無人租的「亞洲博覽館」(Asia World Arena)落成,不少外國樂隊都來港表演,種類愈來愈多,也愈來愈冷門。幾年前我都以為Muse一世都唔會來港,點知終於比我恨到。






近日的演唱會,有以下:







"Backstreet Boys Live in HK 2008"


試問幾年前有邊個少女唔中意Backstreet Boys呢?明顯地,現在的他們久無新作,只能巡迴演唱作生計吧?這樣想會太現實嗎?曾幾何時Nick真的可愛迷人啊......









"Bjork: The Volta Tour"

曾幾何時,都有聽過下,但真係唔係我杯茶。雖則淨睇化妝同衫應該都好爆,但無人想比$480/$780企一晚睇衫吧?





"INCUBUS Light Grenades Tour 2008 HK"

中學時代聽英文歌聽得好濫,只要關於Rock或Alternative都會聽,包括INCUBUS。後來它慢慢fade out,當然係因為我發現我根本唔中意佢地d音樂啦撞鬼。



結論係,三場都唔會睇。不過都幾安慰,香港終於都融合外國演唱會其中項重要文化,就係:企。連BSB的Concert都係企位。我諗可能Asia World Arena根本就無座位。唔緊要啦,都係一個進步,雖然身形如我就次次都比人迫到雙腳離地咁滯或者差死o係人踩人的情況下,不過,好feel就得啦。



2007年,看了三場難忘的演唱會,場場,都值得一睇再睇三睇四睇。




MUSE Live in Hong Kong 2007

你知「望眼欲穿」的感覺嘛。就係咁。望到年幾前終於死心,點知忽然,發生呢樣仲好過天上掉金o既事。無花無假,MUSE Live in Hong Kong。以前真的想過到英國去看,因為不想像Nirvana一樣錯過了就一輩子遺憾,點知真身o黎香港喎!大佬仲想點呀?



呢個情景,終於發生o係香港!

當晚o既人就好似拜上帝咁,你明唔明呀,就好似咁樣......



有不枉此生的感覺嗎?有。誇張嗎?無誇張。但成件事實在好得太誇張。



Linkin Park Live in HK 2008


第二次睇,依然正爆。唔知Chester話我地係亞洲巡迴入面最正果場,係真定係門面說話。但Linkin Park已經將香港列為巡迴必到站就係真事,聽講係日本同香港先係嫁。

我最喜歡的Rob這次concert還有solo呢!



(*相片不是live in hong kong的,找不到,我當日也對拍照無能為力,只是耳都嗚手都甩腳都癱)

型型型型型。正正正正正。



Eason Moving On Stage 1,不止唱功了得,我想這次concert連他自己也想不到發掘出跳舞的才華吧?

一出場呢件真係爆。

係仔都想Moviong On Stage啦依家!


咁2008呢?



好想知有咩concert睇。想睇又未有得睇o既有:



Lostprophets,唔好講笑真係好想睇,完全烈火青春feel,歌喉就一般,但爆rock喎!


華衣加靚仔就例牌嫁啦。不過總係覺得佢地無咩可能會o黎。但我夠以為Muse一世唔會o黎啦!所以,Who knows?


主唱Ian,聲線都不俗啦。唔好講笑真係好多女lum佢。所有封面都係佢上咁滯,但近來佢太goth喎,咩事呢?我以為自己聽緊visual rock。其實佢地唔係。


我一直卻更喜歡金髮的吉他手Lee (中)



唔好講笑睇完佢彈吉他真係有諗過學。




到底由幾時開始Justin Timberlake比人界定做型男呢?同佢開始show off佢d肌肉,有無關係呢?


但歌唱實力真係不容忽視啊,Future Sex Love Sounds成隻碟都好好聽。好想聽live睇佢又唱又跳。


The Cardigans。好傷心因為我有印象佢地個Super Extra Gravity tour好似來過香港巡邏,果時未聽過,點知後來先發覺勁中意成隻碟,好慘!女主音聲線又rock又甜,聽過就不會忘記的。



Garbage,好聽。又係既Rock且甜的女主音。我覺得Shirley Manson好性感,唔好問點解。


現場聽rap,我諗會high翻天。

然後我就o係度諗......

如果Marilyn Manson開show,我會唔會(敢唔敢)去睇呢?

佢係The God Of FuxK喎。講真我都幾驚睇到心臟病發。

沒有留言: