2008年1月22日 星期二

夠未呢?

在看「痴看」的blog (!!!),嘩,差d睇漏。



完美男人要過20關 英女選Mr Right 必須符20條件

(明報) 01月 18日 星期五 05:05AM

【明報專訊】想有一個英國 妻子或女友?很簡單,根據當地的一項研究,閣下至少要符合20項條件便可,包括身高至少178公分、長相俊俏、眼睛碧藍、有名車有貴樓;也要是從未結婚的單身漢,但又「必須」有幾次認認真真的羅曼史。綜合來看,大概有主演《斷背山》的積基倫荷(Jake Gyllenhaal)符合這些標準。


OK,此相關文內別的內容,都唔係我concern的了。(夠未呢???)

噢,我還想補充,除了二十個優點之外,Jake的左邊咀上角,還加送銷魂一粒喎!咁加埋咪係....21點?!。

此刻,連我自己都想鬧爆自己。





剛剛看過Jake的新片,<死亡引渡>(Rendition)。點講呢......又係無咩發揮o既角色,正常程度o既片。但Jake的造型...變o左阿叔囉咩事呢?有幾幕赤裸上身,又好似無咩點肥喎(雖知佢一向都幾橫幾厚肉)。最後,我完全綜合出短短唔夠一年內佢變成阿叔look的真相,應該係著皮鞋西褲加老土爆的gel頭累事。其中一兩幕佢抄散返個髮型,回復返六成靚樣喎!與我同行的人似乎一臉不信服......咩...咩事o者!死都諗幾個理由麻木地為o左證明佢依然好,呢種心態叫咩先?咪就係,真係中意佢囉!唉,Jake你幾時做返入面著白T-shirt或灰藍冷衫果d青靚角色呀?

沒有留言: