2008年11月19日 星期三

Eason。





OK 囉,因為心情唔好所以慢o左「丸上」。I am Loser。(其實我同你都好慢囉,都係隔o左成日...)


以上兩圖......真係好爆,okok,我以後唔叫甜品。


出自沙田新城市廣場七樓有人行極都行唔到的「鐵板200度」。


Um.....其實唔好食囉。我意思係成餐都唔太好食。


但臨尾呢個甜品真係令我笑爆咀,唔講唔覺,一講好覺。


我以為我已經很抵死,料不到友會爆出一句「皺皮」。


即時笑到斷氣。








Eason。


都唔係我講。不過在我喪笑之時被人影低o左個樣,我係唔會po嫁!






再食雪糕,又係上次見到DMC果個位。今次見唔到lu,好可憐。






士多啤梨 + lum酒提子。好lum。



但點解有人覺得雪糕會有蟹子味呢?


又,到底喪屍係咪人呢?


嗯嗯嗯......好哲學............. XD






*係呀,心情唔好hea寫呀。得唔得先?

沒有留言: