2008年11月4日 星期二

尋:殺鴨真兇

雙子 vs 雙子


兩個人四種性格說著八種語言


不亦樂乎。give me 5 都比到手軟(定係狂笑到成身軟晒呢?)。

雖然其實我好唔想承認,我地連唔應該似o既事,都似埋!(okok,我最後擺脫o左宿命囉。)


可是,這個雙子卻是變態的殺鴨兇手!


你睇佢幾有power!好殘忍呀!








張圖,好有 watchman 入面個藍人 feel。

只係人地大隻一萬倍lor唔該。

suggested conversation:

alice: 點解 xx 個頭會長o左咁多gei?

我:因為果日佢戴住帽啦。

alice: 但我覺得 xx 唔會咁殘忍喎。

我:你睇下佢另一隻手,拿定叉呀,非要殺到隻鴨不可呀。

alice:但點解佢要殺鴨呢?

我:因為佢想食隻鴨入面d雞呀!

alice: 下?咩呀....

我:我點知呀,隻鴨入面係咖哩雞嘛,我點知佢會係鴨樣上o者。睇怕XX都係因為咁,佢想要雞樣o既鴨最後o黎o左鴨樣o既雞,先令佢狂性大發......

....................................

2 則留言:

匿名 提到...

我唔要做藍面人呀!!!!!!!!!

同埋唔好提個軟字呀!!!!!!!!!!

Miss Paranoia 提到...

快d由london返o黎啦,我好想嫁比你呀...