2008年10月30日 星期四

Simply Laugh。




好,呢張好似鬼上身o既圖,係咩事呢?


真係狂笑。

話說一行幾人到又一城 Simply Life 食飯,當然係其中一位寶貝生日啦。是晚大家都盡興非常,shopping的shopping,早放工的早放工,而Simply Life係我選址的,貪又一城就腳食物又不錯。

雖然預早了幾日都book唔到位要walk-in,一行5人的walk-in都等了20多分鐘。但有bonus喎,就係果度d 男waiter同廚師.....個個都好順眼!當然服務態度都好好,見入面open kitchen d 廚師個個都年青有為,仲著住勁beach boy o既白色汗衫,有扎小辮子的,又有將白色毛巾當頭巾的 (反町隆史?)。立時覺得呢一餐,一定食得快意啦。

我地一眾大聲講大聲笑,應該已經嚇親唔少哥哥。到最後捧出 Simply Life 的 lemon cheese cake,我地就請服務我地o既日系哥哥幫我地影相啦。o係拍攝期間,唔知點解果位可愛男侍每影一張就皺一次眉。我地勁納悶,問佢做咩皺眉呀?佢又唔講,不停咁幫我地影,但去到某一刻又次次都皺眉。真係極可愛,於是我地問佢咩事,佢一臉無辜咁話個鏡頭係咁跳來跳去 (!!!),未等我地睇清楚發生咩事,佢又再影,然後又皺眉,終於一見佢皺我地就忍唔住狂笑。當中最無儀態的,當然係我啦。你睇我(左2),我無加effect,但都笑到影都影唔到我個樣,狂震。左1同右2兩位小姐竟然好正常,其他兩位都blur o左,但都影到樣囉所以我要加effect,咩事呢?唔通我真係咁喪心病狂,對住哥哥仔狂笑?

影到最後果一張,哥哥仔見我地狂笑,佢都忍唔住掩口而笑。嘩,卡嘩e呢!Wakakakaka。

回家後拿相狂笑,然後我同左1小姐講,「如果呢....比多d時間我.......我一定會........嘿嘿嘿。」

今餐咁滿意,我一定會再光去Simply Life o既,哥哥仔等我!


Btw,你估我次次都好想因為D ugly事做SATC頭條皇嫁?我等緊有人取代我囉......阿右2小姐......

沒有留言: