2008年10月20日 星期一

I'm not 20something.

星期四那天 H 邀我做一個簡短的訪談,H 很有心推動香港文化發展,該訪談是他免費為香港某個協會做的project其中一環。


主題是,Hong Kong 20 somethings 的愛情觀。


聽罷,我O咀,我說我的愛情觀好不知所謂喎,唔知幫唔幫到你(真係...問o岩人問o岩時候囉)。


H 畢竟還是問了,就在LKF。他問的問題,十之八九我都不懂得回答。



如,H:「出來工作多年了,物質上有咩想要?」


我:「.........」


H:「如LV袋?Gucci銀包?」


我,想了良久:「無喎。」



H:「咁精神上有d咩想要?」


我:「....下?....開開心心。」



H:「如果分手了,一定要你買一樣東西去令自己開心返,會係咩?」


我:「分手了,有一樣東西買了,可以開心返咩?」


H:「........你反問我做咩?總之一定要買啦?」


我:「下?...咁,一個旅行算唔算?」


H:「...............」


我:「但其實去一個旅行,都係唔會開心返lor。」



H:「...................」



H:「要講分手,你會點講?」


我:「面對面講。」


H:「!!!!!!!!!!!」對眼前所未有咁大過。


我:「咩事呢?唔比?」


H:「即係會唔會用MSN,或者SMS分呢?」


我:「!!!!! 依家可以咁分手嫁咩?」


H:「好多20something都答我係lor。」


我:「咁太唔尊重啦掛?點可以一個SMS, MSN msg或者一個電話就同一個愛過o既人講分手呀?」


H:「.............」



結果?因為答案都太唔typical,我個interview,基本上等於無做過,完全唔可以納入其他20something入面......

沒有留言: