2008年7月23日 星期三

Not An Affair

也許我是保守了。


當然,對於像我這樣一個女子,保守二字真的很難派上用場。然而這幾日我方發現,原來某程度上,我是頗為保守的,竟然。


他是廣告公司的員工,也是以這個身份跟我認識的。當然,穿著入時幽默風趣的他開幾次會就跟我混熟,懶係老友鬼鬼。我當然覺得識多個朋友無害啦,對方更是時不時會合作的人,跟他混熟,當然好處多於壞處。開過幾次會之後,唔知點解當住大家老細面前佢都可以問我收工未一齊去飲o野。當然我的回覆是未收工啦,何況我亦滴酒不沾。他一臉驚訝之後,接了一句「唔好玩我啦」,是的我是粗魯,但唔代表好酒量日日蒲掛?


幾次開會以後他當然就在facebook search到我,並add我msn啦。工作上當然會好溝通一點,但是談星座談感情史我沒多大興趣。不過竟然,又中,他又是天秤座。雖然我的回應是「天秤座之中你個樣都算…特別囉。」,他覆我一句thank you。接著閱女無數的他便開口中地up出我的年齡,並叫我估他的。我說「你有老婆有個仔,但個仔先歲幾,應該28, 29啦」。長年穿著T Shirt牛記的他原來呃得我透,「我三十六啦,同老婆結o左婚十年」。我問「咁結婚十年點解仔仔先得果歲幾?」,又,後來想想這個問題也真算不禮貌,萬一他答「之前生唔出」咁點呢?


他的回應是,十年間跟太太分分合合,然後加了句「I’m a troubled man」。我心想,又來這招扮無腳雀仔?後來答及我的星座,他說我也算典型,後來卻加了句「我都有個gf係雙子座,真係人格分裂嫁?」。我即時「!!!!」,問「gf?」。他反問有何問題。OK,我想了想,會否是我over-react呢?Girlfriend一詞,不就早可以當成「女性朋友」解呢。於是我問,「係female friends定係 lover呀?」,他答的更妙「Girlfriend不一定等於lover喎,但又唔止female friends。Married呢,又唔等於唔可以有girlfriend」。我一頭霧水,他補充「即係我有幾個intimate 的女朋友,我老婆都知,但我唔會cross佢bottom line lor」。


此時,我說了句真正白痴的說話:「但你個仔出世無耐ja wor」,shit,我怎會說出這句話?難道個仔出世,對佢有何重大意義?如果有的話,那小孩出世後他就會一改其風流個性吧!唉,真無言,我想在婚姻這方面,看來我的保守程度真的太高。又原來天秤座,係可以玩成這個程度。也許,我應該醒覺,現實中,我真的執到件寶。


「但其實又唔算係affair果種呢,你明唔明呀?」他問。唔算affair果種?我真的想答我唔明。到底係有上床無感情先唔算affair,定無上床只有感情先唔算affair?定兩樣都有,差在無一個「情婦」名份先唔算affair?我一個頭三個大,於是我默默的交叉了chatbox,放過我,當我無聽過,okay?

沒有留言: