2008年4月30日 星期三

R-O-C-K-E-R

對上一個與我接近的Rocker,離我已經很遠,那些日子也很遙遠。



現在,基本上能找到聽rock的知心友已經不多,尤其是不像Linkin Park那種爆紅的band,真是找到個同道中人去concert已經萬幸。



但係,o係一個巧合到好似Match Point o既相遇(well 我知match point入面d相遇都唔算好巧合,只係取其幸運o既意思) (最近瘋狂睇完又睇,就算唔關事都唔好怪我啦),在我工作的地方撞到某個我連名都記錯o既ex-同學仔。唔MSN還好,一旦傾起上O黎發覺,佢就係活生生一個Rocker!



唔好謙啦,我話你係就係,一齊睇片:


係Nirvana o既'Rape Me' 呀!

阿哥係邊個?為o左保護阿哥o既人生安全,等d人唔好一踴而上咁「rape him」(雖然佢可能想),你地自己估啦,(hint 1)但唔係最rock果個lor,(hint 2)又唔係最唔rock果個lor。



而我同佢MSN o既對話,真係無得頂:



佢:(send youtube 條片比我時) 比少少rape me你睇。


我:(講開Nirvana) 我中意rape me喎!


佢:我有玩呀!


我:嘩!咁正?!我要睇!我要睇!


......................................


印象中,我好似話要睇「live o既 rape me」......



Anyway,已經好耐好耐無同d玩band o既人咁接近啦,可謂我親身接觸rock o既橋樑,多謝你喎阿哥!以後有band show預我!我要做你唯一o既女fans!

我話我係「超索水女粉絲」,哥哥modify o左做「超級電眼激索女粉絲」...(之類啦),哈哈,真係抬舉!

好想快d有show睇......


They Are Loudspeaker!大聲公!大家多多支持啊!

沒有留言: