2009年3月19日 星期四

我對孖仔。


我擺到明就係hardsell 嫁啦,如果各位有d錢剩又唔介意豪下的話(即係支持下啦,無理由十幾蚊都比唔出掛~),去試下呢隻甜筒啦。




個cone係特別脆嫁,加上面頭有大大粒杏仁。




好似傻o左咁o係人地間7-11狂影。




唔好問我點解Dreyer's 依家都關我事,總之食啦!




我對孖仔:Dreyer's Marble Cone & Mega Mint Chocolate。




相反,呢個仔仔support少好多呀。不過我都係麻麻地薄荷古古力......好此道者應該覺得幾好。




何處出售?唔止7仔,百佳惠康OK都有。比D heart支持下我!

1 則留言:

Winsome 提到...

雀巢的rocky road甜筒是我的最愛, 不過呢排唔見左